مای بیوتی

وبلاگ مطالب خاص آرایشی بهداشتی بانوان

مای بیوتی

وبلاگ مطالب خاص آرایشی بهداشتی بانوان

همه ما آرزوی داشتن پوستی بی عیب و درخشان را داریم ، اما با برخورد مداوم محصولات جدید به قفسه ها و توصیه های ظاهراً بی پایان مراقبت از پوست که در اینترنت وجود دارد ، فهمیدن روال مراقبت از پوست که بهترین نتیجه را برای شما خواهد داشت ، همیشه آسان نیست. شما اصول را می دانید - مقدار زیادی آب بنوشید ، به اندازه کافی بخوابید ، و صورت خود را بشویید ، اما در مورد همه چیز در این میان چه می کنید؟ خوشبختانه ، برای دستیابی به پوستی بی عیب و نقص نیازی به جمع آوری هزاران دلار پول نقد برای هرگونه روش جادویی یا کرم های گران قیمت نیست.

best skincare tips

ما با متخصصان پوست و متخصصان زیبایی صحبت کردیم تا لیستی از بهترین نکات مراقبت از پوست را تهیه کنیم. از انتخاب پاک کننده مناسب برای نوع پوست گرفته تا اهمیت تمیز کردن برس های آرایش ، این ترفندهای آسان - بعلاوه برخی از محصولات با آزمایش برتر از آزمایشگاه زیبایی موسسه خانه داری خوب - به شما کمک می کنند تا پوست را در معرض تابش ASAP قرار دهید.

1. از پاک کننده صحیح برای نوع پوست خود استفاده کنید.
دکتر آوا شمبان ، متخصص پوست در سانتا مونیکا می گوید: "برای پوست های چرب یا مستعد آکنه ، یک ژل سالیسیلیک یا شستشوی بنزوئیل پراکسید عالی است." "برای پوستهای خشک و خشک ، از پاک کننده های مرطوب کننده گلیکولیک یا شیری استفاده کنید. برای پوست هایی که دارای لکه های قهوه ای یا ملاسما هستند ، از یک شستشوی روشن کننده مانند پاک کننده اسید آلفا هیدروکسی استفاده کنید."

2. از محصولات زیاد استفاده نکنید.
دکتر جولیا تزو ، متخصص پوست مستقر در نیویورک می گوید ، لایه گذاری روی چندین محصول برای مراقبت از پوست در یک زمان ، منفی بزرگ است. ممکن است روی پوست خشن باشد و در نتیجه باعث شکستگی بیشتر و مسدود شدن منافذ پوست شود.

3. هر دو روز و شب را مرطوب کنید.
دکتر Janet Prystowsky M.D. ، متخصص پوست مستقر در NYC توضیح داد: "بهترین زمان برای مرطوب سازی درست بعد از بیرون آمدن از دوش و درست قبل از خواب است." از لوسیون های با رایحه های سنگین پرهیز کنید و مطمئن شوید که یک مرطوب کننده برای هر روز استفاده می کند که به اندازه کافی ملایم است و تحریک آن صفر است.

4. صورت خود را لمس نکنید.
دکتر تزو می گوید که کشف چگونگی جلوگیری از لمس صورت بسیار مهم است. این فقط باکتری پخش نمی کند و باعث شکستگی می شود - می تواند منجر به زخم ، افزایش چین و چروک و حتی آنفولانزا یا ویروس های دیگر شود.

5. از داخل و خارج هیدراته شوید.
هر متخصص پوستی که با آن صحبت کردیم بر اهمیت آبرسانی تأکید می کند. دکتر مونا گوهرا ، متخصص پوست در کانتیکت می گوید: "کمبود آب به معنای درخشندگی کمتر و افتادگی بیشتر است." وی پیشنهاد می کند محصولی (پاک کننده ، مرطوب کننده و ضد پیری) انتخاب کنید که دارای فرمول های آبرسانی باشد. و البته ، روزانه حدود هشت لیوان آب بنوشید.

6. از مواجهه مستقیم با گرما خودداری کنید.
فقط مراقب آفتاب نباشید - نزدیک شدن بیش از حد به بخاری ها و شومینه ها نیز می تواند پوست شما را ویران کند. دکتر دبی پالمر ، متخصص پوست در نیویورک توضیح می دهد: "این باعث التهاب و تجزیه کلاژن می شود. من توصیه می کنم حداقل ده فوت فاصله داشته باشید." بنابراین دفعه بعدی که شاه بلوط یا ماسوره را روی آتش تفت دادید ، یک قدم عقب بروید.

7. هفته ای چند بار لایه برداری کنید.
دکتر گوهارا می گوید: "ما روزانه 50 میلیون سلول پوستی از دست می دهیم و بدون کمی تکان دادن اضافی ، ممکن است آنها در اطراف آویزان شوند و پوست را به نظر روغنی نشان دهد." برای مقابله با این مسئله ، شما باید "محصولی را انتخاب کنید که pH خنثی باشد تا هنگام لایه برداری خشک نشود." و فقط با صورت خود متوقف نشوید - پوست بدن شما نیز به لایه برداری نیاز دارد.

  • نگین فیروزی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی