مای بیوتی

وبلاگ مطالب خاص آرایشی بهداشتی بانوان

مای بیوتی

وبلاگ مطالب خاص آرایشی بهداشتی بانوان

آرایش با موهای تیره و پوست روشن

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳ ق.ظ

قطعا اگر بتوانید با موی تیره و پوست روشن آرایش مناسب داشته باشید، ظاهر دراماتیک تری پیدا می‌ کنید اما چگونه باید بهترین میکاپ را برای این نوع صورت ها انجام داد؟ در این قسمت نکات خاصی را به چنین افرادی برای آرایش معرفی می کنیم. 

آرایش چشم 

آرایش چشم بستگی به رنگ چشم شما دارد. برای چشم قهوه‌ ای یک تضاد با سایهسبز ایجاد کنید. برای چشم آبی از رنگ خاکستری دودی و یا قهوه ای استفاده کنید. برای چشم سبز، سایه آبی دراماتیک خواهد شد. همچنین می توانید از سایه شبیه به رنگ چشم خودتان استفاده کنید. مثلاً چشم قهوه ای با یک سایه طلایی می تواند ظاهر بسیار جذابی را ایجاد کند. 

اگر قرار است که یک آرایش تیره تر داشته باشید، از خط چشم قهوه ای تیره یا سیاه در خط مژه بالا استفاده کنید. سپس سایه را در همان امتداد خط چشم ادامه دهید و به آرامی آن را به سمت بالا محو کنید.
برای درشت تر نشان دادن چشم ها از سایه با رنگ سبک تر و روشن تر در کل پلک بالا استفاده کنید و یک خط نازک خط چشم را در خط مژه بالا بکشید. سپس با چند لایه ریمل کار را تمام کنید. 

 

میکاپ گونه 

برای برجسته تر نشان دادن استخوان گونه از رژگونهنزدیک به  تناژ پوستی خود استفاده کنید و آن را روی سیب گونه های خود بکشید. اگر زیر تناژ پوست شما متمایل به قرمز است، از یک رنگ خنثی استفاده کنید. مراقب باشید که رنگ های صورتی را به کار نبرید. اگر زیر تناژ مایل به زرد دارید، صورتی به خنثی کردن تناژ کلی پوست شما کمک می‌ کند. 

میکاپ لب 

برای لب ها را از میکا بورگاندی پررنگ یا قرمز استفاده کنید که با پوست روشن شما تضاد زیبایی را ایجاد می کند. همچنین باید خط لب خود را با یک مدادی بکشید که رنگ آن با رنگ طبیعی لب شما نزدیک باشد و سپس کار را با یک برق لب به اتمام برسانید.

 

مراقبت از پوست 

راهکارهای مراقبت از پوست در نتیجه نهایی آرایش شما مخصوصاً برای پوست روشن بسیار حائز اهمیت است. اگر بهترین میکاپ را هم داشته باشید، ولی از پوست خود در برابر آفتاب و دیگر عوامل محیط مراقبتی نکنید، قطعا نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. هر روز علاوه بر روتین مراقبت از پوست، از ضدآفتابمناسب استفاده کنید.

  • نگین فیروزی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی